Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2011 10:00 - Естествено красиви без мазнини. E-книга.
Автор: otslabvane1 Категория: Спорт   
Прочетен: 2265 Коментари: 2 Гласове:
7

Последна промяна: 23.04.2011 11:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Отслабни Натурално!

image  ...C течение на обстоятелствата през 2002 година заминах на гурбет в чужбина. От сутрин до вечер берехме ягоди. Ежедневно изразходване на енергия, фитнеса ми се състоеше в товарeне и разтоварване на касетки. До тук добре. Но след по-малко и от месец започнах да трупам килца, въпреки физическия целодневен труд.

Причината за това беше отново храната "по часовник" и всекидневно обедно и вечерно "месно ястие". Месо, месо и пак месо. Там така ни учеха, че то ни давало енергия... Глупости на търкалет, защото всеки ден ми ставаше все по-зле, не само на мен, то и на другите - всички бяха с поне 5-6 килца над нормата, дори повече - с тлъстинки като на бейове. А би трябвало да е точно обратното при такъв активен начин на живот. За запек да не говорим...

Заинатих се и започнах самостоятелно да ям. Тук се научих на пълнозърнест хляб. Вземах си на полето две филийки и си похапвах, когато ми стържеше корема. Набивах се и с ягоди, докато ги берях, обърнах и на други плодове, които ни носеха собствениците на "плод и зеленчук". Правех си сокове от портокали, лимони и грейпфрути - бяха в изобилие.
Десертни пастички при всяка възмножност.  Месо хапвах, когато ми се приядеше, но съвсем го забравих. Плодовете ме засищаха много бързо. Свалих си и килцата. Установих, че организмът ми сам ми подава сигнал за глад - само тогава го хранех. Но с ароматна и натурална храна. Cтомахът ми работеше по швейцарски часовник както никога досега. Чувствах се и по-здрава от всякога. Гастрита ми не гъкна повече.
 
И най-невероятното което не очаквах...

След година поизучих езика и се преместих на работа в хотел - приготвяне и овкусяване на салати. Продължих да се угощавам с плодове и зеленчуци. Похапвах си и от вкусотиите на готвачите. Но само когато бях гладна и никога не преяждах.


За нещастие си чупих десния крак точно в глезена, страшна картинка да видиш костта си...

3 дни и 3 нощи мъчителни в клиниката издържах. Oтказах услугите на медицинските сестри за "тоaлeтна подлога". Сама с мъка и болка се подпирах на стената внимателно на здрав крак до тоалетната. Голям инат и трагедия бях... Хирурга не ме стресна със заплахите, че сухожилията ми са уязвими след трудната операция, а за костта да не говорим... Досега си нося платините в нея, нито ги чувствам и промяна на времето не ми пречи...

След 28 дневно обездвижване бях смъкнала цели 5 килограма.

Невярващо..., но аз мислех единствено как да оздравея по-бързо и отново да съм на работа. Затова наблягнах на млечните протеинови продукти, като прясното и кисело краве мляко, сиренето винаги киснеше във вода, гюбека добре гo познавате (халуми - на гръцки език), плодовете и зеленчуците никога не пренебрегнах.

Патериците захвърлих на 22-ия ден, с гипса се сбогувах на 28 ден. Рентгеновите снимки бяха изненадващо отлични всеки път. Стъпвах си нормално, все пак внимавах доста. Не можах да си обясня факта за бързото оздравяване при такова усукване на ставата в глезена и разскъсване на сухожилията...

От тук стигам до заключителня извод: медицината е полезна там където трябва, но Природата няма норми и граници т.е. Hатуралното е извор на живот и здраве. И най-вече: Hатурален стил на живот без МАЗНИНИ!

И до днес се занимавам с леки фитнес упражнения и стречинг. Чувствам се идеалнo! Фитнеса е навсякъде - у дома, на улицата, в ежедневието - всяко едно движение и потрeпване на мускула...



Е-книгата можете да прочетете тук:
Отслабни Натурално!




Гласувай:
7



1. karambol5 - ПОздрави за написното !
23.04.2011 10:19
ПОздрави за написното !
цитирай
2. otslabvane1 - @karambol5
23.04.2011 11:00
Благодаря :), всичко описано в книжката е действително и преживяно...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: otslabvane1
Категория: Спорт
Прочетен: 135462
Постинги: 47
Коментари: 49
Гласове: 387
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол